دانشکده

دانلود فایل ها و تحقیقات دانشگاهی ,جزوات آموزشی

دانشکده

دانلود فایل ها و تحقیقات دانشگاهی ,جزوات آموزشی

مطالعه عوامل موثر بر انتخاب برندهای لوکس در شهر کرمانشاه:مطالعه موردی(تلفن همراه):

 مطالعه عوامل موثر بر انتخاب برندهای لوکس در شهر کرمانشاه:مطالعه موردی(تلفن همراه):

 

واحد کرمانشاه

دانشکده تحصیلات تکمیلی

 

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته

عنوان مطالعه عوامل موثر بر انتخاب برندهای لوکس در شهر کرمانشاه:مطالعه موردی(تلفن همراه):

فهرست مطالب

صفحه

چکیده:........................................................................................................................................ 1

فصل اول :................................................................................................................................... 2

کلیات تحقیق................................................................................................................................ 2

1-1)مقدمه................................................................................................................................................................................... 3

1-2)بیان مسله............................................................................................................................................................................ 4

1-4) جنبه جدید بودن و نوآوری درتحقیق:.............................................................................................................................. 6

1-5) اهداف تحقیق:................................................................................................................................................................... 7

1-6) قلمرو تحقیق:.................................................................................................................................................................... 7

1-6-1) قلمرو موضوعی:..................................................................................................................................................... 7

1-6-2) قلمرو زمانی:........ …………………………………………………………………………………………………………………………………7

1-6-3) قلمرو مکانی:.............. ……………………………………………………………………………………………………………………………7

1-7) سوالات تحقیق :............................................................................................................................................................. 8

1-8) فرضیه های تحقیق:.......................................................................................................................................................... 8

1-9) تعریف واژه‏ها و اصطلاحات فنی و تخصصی :............................................................................................................ 9

1-10) تعاریف عملیاتی:........................................................................................................................................................ 10

1-11) مدل مفهومی:................................................................................................................................................................ 11

1-12) ساختار کلی تحقیق..................................................................................................................................................... 11

فصل دوم.................................................................................................................................. 13

ادبیات پژوهش........................................................................................................................... 13

2-1) مقدمه............................................................................................................................................................................... 14

2-2) مبانی نظری..................................................................................................................................................................... 15

2-2-1) نام نشان تجاری................................................................................................................................................... 15

2-2-2)مدیریت برند ....................................................................................................................17

2-2-3)سهم برند در بازار رقابتی...................................................................................................................................... 18

2-2-4)ابعاد نام تجاری..................................................................................................................................................... 19

2-2-5) ارزش نام تجاری.................................................................................................................................................. 24

2-2-6)هویت نام تجاری:................................................................................................................................................... 30

2-2-7)چارچوب شناسایی ارزش نشان تجاری.............................................................................................................. 35

2-2-8)ادراک و برداشت برند عمومی............................................................................................................................. 36

2-2-9) ابعاد ارزش ویژه ی برند در مدل آکر................................................................................................................ 37

2-2-10) اثر شخصیت برند بر سه پیامد ارتباطی عمده (اعتماد، وفاداری و تعهد به برند)....................................... 40

2-2-11)چالش های برند سازی شرکت های تولیدی آسیا........................................................................................... 41

2-2-11-1). معضل برند سازی................................................................................................................................... 41

2-2-11-2) چالش های سطح بازاری......................................................................................................................... 42

2-2-11-3) چالش های سطح شرکتی........................................................................................................................ 42

2-2-11-4) علاقه به برند سازی................................................................................................................................. 43

2-2-12)روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند...................................................................................... 44

2-2-12-1)عوامل تأثیرگذار بیرونی بر رفتار مصرف کننده..................................................................................... 46

2-2-12-1-2)عوامل فرهنگی:................................................................................................................................ 46

2-2-12-1-3)گروه ها:........................................................................................................................................... 47

2-2-12-1-4)خانواده............................................................................................................................................. 47

2-2-12-1-5)فعالیت های بازاریابی:.................................................................................................................... 48

2-2-12-2)عوامل تأثیرگذار درونی............................................................................................................................ 48

2-2-12-2-1)ماهیت ادارک:.................................................................................................................................. 48

2-2-12-2-2)ماهیت یاد گیری :........................................................................................................................... 49

2-2-12-2-3)حافظه:............................................................................................................................................. 50

2-2-12-2-4)ماهیت انگیزش................................................................................................................................ 51

2-2-12-2-5)شخصیت.......................................................................................................................................... 51

2-2-3)کالا و اقسام آن..................................................................................................................................................... 52

2-3)پیشینه تحقیق................................................................................................................................................................... 55

فصل سوم................................................................................................................................. 57

روش پژوهش............................................................................................................................ 57

3-1) مقدمه............................................................................................................................................................................... 58

3-2) روش تحقیق................................................................................................................................................................... 58

3-3 )منابع و ابزار گردآوری دادهها و اطلاعات.................................................................................................................. 59

3-3-1) روش کتابخانه ای:............................................................................................................................................... 59

3-3-2) روش میدانی:........................................ ………………………………………………………………………………………59

3-3)   فرضیه‏های تحقیق:....................................................................................................................................................... 60

3-4) جامعه آماری.................................................................................................................................................................. 60

3-5) نمونه آماری و روش محاسبه حجم نمونه.................................................................................................................... 61

3-5-1) نمونه آماری ....................................................................................................................61

3-5-2)روشهای نمونه گیری............................................................................................................................................. 62

3-5-3) نمونه گیری تصادفی ساده................................................................................................................................... 62

3-5-4) نمونه گیری طبقه ای............................................................................................................................................. 62

3-5-5) نمونه گیری گروهی یا خوشه ای........................................................................................................................ 62

3-5-6) نمونه گیری سهمیه ای.......................................................................................................................................... 62

3-6) ابزار اندازه گیری.......................................................................................................................................................... 63

3-6) طراحی سؤالات پرسشنامه............................................................................................................................................ 63

3-7) اعتبار یا روایی و پایایی پرسش‌نامه........................................................................................................................... 64

3-8) روش تجزیه وتحلیل دادهها.......................................................................................................................................... 65

3-8-1) آمار توصیفی……..…………..……………………………………………………………………………………………………………65

3-8-2) آمار استنباطی……................................................................................................................................................. 65

3-8-3) آزمون کلموگروف ـ اسمیرنوف......................................................................................................................... 66

3-8-4) ضریب همبستگی :............................................................................................................................................... 66

3-9) تحلیل مدل معادلات ساختاری..................................................................................................................................... 67

3-10) جمع بندی فصل.......................................................................................................................................................... 67

فصل چهارم.............................................................................................................................. 68

تجزیه وتحلیل اطلاعات............................................................................................................. 68

4-1) مقدمه............................................................................................................................................................................... 69

4-2) تعیین حجم نمونه........................................................................................................................................................... 69

4-3) پایایی پرسش نامه......................................................................................................................................................... 70

4-3-1) شناسایی مؤلفه های تأثیر جامعه و اطرافیان :................................................................................................... 70

4-3-2) شناسایی مؤلفه های سبک زندگی:...................................................................................................................... 71

4-3-3) شناسایی مؤلفه های تبلیغات:.............................................................................................................................. 71

4-3-4) شناسایی مؤلفه های ارزش درک شده:............................................................................................................... 71

4-3-5) شناسایی مؤلفه های تمایل به پرداخت در قبال کالای لوکس:........................................................................ 72

4-3-6) شناسایی مؤلفه های تجربیات قبلی :.................................................................................................................. 72

4-3-7) ضریب پایایی مربوط به کل سوالات................................................................................................................. 73

4-4)تحلیل توصیفی داده ها:.................................................................................................................................................. 73

4-4-1) امار توصیفی مربوط به سن پاسخ دهندگان:...................................................................................................... 73

4-4-2) آمار توصیفی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان:.............................................................................................. 74

4-4-3) آمار توصیفی مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان:.......................................................................................... 75

4-4-4) آمار توصیفی مربوط به برند گوشی پاسخ دهندگان:........................................................................................ 76

4-4-5) آمار توصیفی مربوط به قیمت گوشی پاسخ دهندگان:...................................................................................... 77

4-4-6) آمار توصیفی مربوط به شغل پاسخ دهندگان:................................................................................................... 78

4-4-7) آمار توصیفی متغیر ها:........................................................................................................................................ 79

4-5) آمار استنباطی................................................................................................................................................................. 81

4-6 تحلیل مسیر با اموس....................................................................................................................................................... 94

فصل پنجم................................................................................................................................ 98

بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات.................................................................................................. 98

5-1) مقدمه:.............................................................................................................................................................................. 99

5-2) مروی برخط مشی کلی تحقیق:..................................................................................................................................... 99

5-3) نتایج پژوهش:.............................................................................................................................................................. 100

5-4) محدویت های تحقیق:................................................................................................................................................. 104

5-5) پیشنهاد های مبتنی بر فرضیه ها:................................................................................................................................ 104

5-6) خلاصه فصل................................................................................................................................................................ 105

منابع:...................................................................................................................................... 106

 




خرید و دانلود  مطالعه عوامل موثر بر انتخاب برندهای لوکس در شهر کرمانشاه:مطالعه موردی(تلفن همراه):


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.