دانشکده

دانلود فایل ها و تحقیقات دانشگاهی ,جزوات آموزشی

دانشکده

دانلود فایل ها و تحقیقات دانشگاهی ,جزوات آموزشی

روابط عمومی در شرکت سهامی بیمه ایران 107 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 114

 

 

وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری

دانشگاه جامع علمی و کاربردی

واحد 7 فرهنگ وهنر

موضوع کارورزی

روابط عمومی در شرکت سهامی بیمه ایران

استاد راهنما :جناب آقای استاد غنی زاده

کارورز : احسان گلزی

سال تحصیلی 87 ـ 1386

a

عنوان صفحه

پیشگفتار ........................................................................................................................... 4

روابط عمومی در نگاهی کلّی............................................................................................ 5

مقدمه ای کلی برای کاروزی ............................................................................................ 32

فصل اول : شرکت سهامی بیمه ایران

تأسیس.............................................................................................................................. 36

نمودارسازمانی.................................................................................................................. 37

شروع فعالیت ها، اهداف، سیاست ها................................................................................. 41

طرحهای اجرایی و برنامه ریزی های اینده.......................................................................... 45

فصل دوم: روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران

شرح عملکرد.................................................................................................................... 55

نمودار سازمانی ................................................................................................................ 58

شرح وظایف کلی / عناوین شغلی ................................................................................... 60

انتشار ترازنامه مالی شرکت به منظور شفاف سازی ......................................................... 91

آشنایی با نشریه پیام بیمه .................................................................................................. 95

فصل سوم : ضمائم ـ منابع

ضمائم ........................................................................................................................... 98

منابع .............................................................................................................................. 107

پیشگفتار :

یکی‌ از عواملی‌ که‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهمیت‌ و ارزش‌ اساسی‌ دارد و آنها رادرنیل‌به‌ هدف‌ها یاری‌ می‌دهد ; کیفیت‌ رابطه‌ آنها با افرادو مؤسساتی‌ است‌ که‌ باآنها سروکار دارند و همچنین‌با افکار عمومی‌ جامعه‌ای‌ است‌ که‌ در آن‌ به‌ فعالیت‌ مشغولند. هر اندازه‌ این‌ ارتباط به‌ شکل‌ مؤثری‌ گسترش‌ یافته‌ باشد، به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دستیابی‌ به‌ اهداف‌ خود موفق‌تر می‌باشد . اکنون‌ به‌ عنوان‌ یک‌ اصل‌ اساسی‌ در مدیریت‌ پذیرفته‌ شده‌ که‌ افراد و مؤسسات‌ برای‌ رسیدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نیازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درک‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ با یکدیگر و عموم‌ مردم‌ می‌باشند .

مدیران‌ مؤسسات‌ به‌ دلایل‌ فوق‌، در تشکیلات‌ خود اقدام‌ به‌ تأسیس‌ دفتر، واحد یا بخشی‌ تحت‌عنوان‌ روابط عمومی‌ نموده‌اند تا از طریق‌ آن‌ ارتباط مفید و مؤثر را با افراد داخل‌ و خارج‌ سازمان‌ برقرارنمایند و با آگاه‌ کردن‌، تشویق‌ و



خرید و دانلود  روابط عمومی در شرکت سهامی بیمه ایران 107 ص


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.