دانشکده

دانلود فایل ها و تحقیقات دانشگاهی ,جزوات آموزشی

دانشکده

دانلود فایل ها و تحقیقات دانشگاهی ,جزوات آموزشی

دانلود پاورپوینت بررسی نقش رسانه‌های جدید در بازاریابی توریسم- 17 اسلاید

دانلود پاورپوینت بررسی نقش رسانه‌های جدید در بازاریابی توریسم- 17 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 در گذشته آگهی را بر اساس نوع رسانه‌ای که برای نوع انتقال پیام در آن استفاده می‌شد، به سه گروه دسته بندی کرده بودند:

 

üآگهی روزنامه‌ایüآگهی رادیوییüآگهی تلویزیونی

 

که دو نوع دیگر به آن اضافه شد:

 

üاز طریق شبکه اینترنت در گوشه سایت‌هاüاز طریق وب 2.0 در شبکه‌های اجتماعی }بازاریابی در صنعت گردشگری در دوره‌های مختلف بر اساس رسانه‌هایی که در دسترس متولیان این صنعت بوده، انجام می‌شده و باید با ظهور «رسانه‌های جدید»، این نوع فعالیت بازاریابی هم تغییر کند. رسانه‌های جدید عصر ما، مانند شبکه‌های اجتماعی، با داشتن قابلیت چند رسانه‌ای و به اشتراک گذاری، فرصت بسیار مناسبی برای ارایه شیوه جدیدی در عرصه بازاریابی هستند.  

خرید و دانلود دانلود پاورپوینت بررسی نقش رسانه‌های جدید در بازاریابی توریسم- 17 اسلاید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.