لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 14
1. خلاصه اجرایی:
این تیم در نظر دارد یک واحد تجاری به مساحت 60 m2 را به عنوان کافی شاپ در محلة عباس آباد تهران (خ بهشتی) راه اندازی نماید. هزینة مورد نیاز 980 میلیون ریال پیشبینی میشود.
درآمد مطمئن و پایدار حاصل از فعالیت در صنعت غذا و نوشیدنی، سودی رضایت بخش و البته رو به رشد را در این کسب و کار پیش رو ترسیم میکند. روحیة تنوع طلبی در قشر جوان موجب شده است که براساس آمار، بخش عمدهای از اوقات فراغت و بودجة خود را در مراکز تهیه و توزیع انواع خوراک و نوشیدنی صرف نمایند. جذابیت و تنوع ذاتی محصولات کافی شاپها، این مراکز را به یکی از پرطرفدارترین اماکن عمومی در میان جوانان تبدیل کرده است.
تیم پیشنهادی با تکیه بر: سوابق کاری و دورههای آموزشی طی شده. قابلیتهای ویژه و منحصر به فرد در ارائة محصولات. روشهای نوین بازاریابی مورد نظر. ظرفیت تنوع دهی به محصولات با استفاده از خصوصیت انعطافپذیری آن، رضایت خاطر و وفاداری مشتریان خود را تضمین خواهد نمود.
محیط آرام و دور از هیاهوی شهر در مکان مورد نظر، شرایط آن از لحاظ توانایی اقتصادی ساکنان و موقعیت واحد به لحاظ نزدیکی به خوابگاه دانشویان [دانشگاه خواجه نصیر] جلب و جذب مشتری و فروش مناسب را نوید میدهد.
2. مشخصات مدیر و همکاران
نام و نام خانوادگی
آخرین مدرک تحصیلی
تجارب کاری
شغل مورد نظر
نوع همکاری
(پارهوقت/تمام وقت)
1
رقیه سلطانی
کارشناسی
2سال اشتغال در هتل
مدیریت
تمام وقت
2
بهاره میرقاسمی
کارشناسی
1سال اشتغال در هتل
میهماندار
تمام وقت
3
محرمعلی پورابراهیم
مدارک بینالمللی سرآشپزی و قنادی
38 سال سابقة آشپزی و شیرینیپزی حرفهای
مشاور
تمام وقت
3. توضیح محصول
صنعت غذا و نوشیدنی (F & B) از مهمترین بخشهای فعالیت اقتصادی است که دلایل بسیاری نیز بر ادامة رشد آن وجود دارد. در کشور ما ایران از قدیم الایام قهوهخانهها (که امروزه جای خود را به کافی شاپها دادهاند) جذابیت و ارزش خاصی میان تودة مردم داشتهاند. امروزه کافیشاپها با ارائة انواع بستنی و شیرینیها، نوشیدنیهای گرم و سرد (به خصوص انواع قهوه) جایگاه ویژهای نزد مردم به خصوص نسل جوان دارا هستند. این قشر از هر فرصتی برای حضور در این اماکن استفاده کنند. تنوع محصولات کافی شاپ، عدم وابستگی محصولات به تغییرات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، ظرفیت و امکان تغییرات و تنوع دهی به علت انعطافپذیری محصول باعث جذب و گرایش جوانان به عنوان مصرف کننده و افراد توانا برای فعالیت در عرصة تولید شده است.
4. بازار، مشتریان، رقبا و روشهای تثبیت موقعیت و بازاریابی
محصولات کافیشاپ معمولا بین جوانان طرفداران بیشتری دارد. خصوصیت ذاتی این محصولات در تنوع پذیری از دلایل اصلی گرایش نسل جوان به مصرف مداوم آن است و با استفاده از همین ویژگی میتوان سلایق مختلف را تأمین و راضی نمود. استفاده از روشهای خلاقانه در تهیه و ارائة محصول میتواند ضامن رضایت و علاقهمندی مشتریان برای حضور مجدد در کافیشاپ باشد. تیم در نظر دارد قبل از افتتاح واحد، اقدام به تبلیغات در وب سایتها و وبلاگهای نوجوانان و جوانان و همچنین نشریات مورد توجه این گروه سنی نماید. تزئینات داخلی مورد علاقة جوانان، راهاندازی سایت برای کافیشاپ و ارائه برنامههای خاص برای جوانان در این سایت، برگزاری قرعهکشی میان مشتریان دائمی کافیشاپ نیز جهت جلب مشتری بکار گرفته میشود. رفتار حرفهای کارکنان در این کافیشاپ به طور قطع در میان رقبا کم نظیر خواهد بود.
برنامهای بلند مدت هم برای گسترش کسب و کار (در مرحلة اول، افزایش قضائی این کافیشاپ و در مرحلة دوم افتتاح شعبة دوم) بررسی شده است.
5. توجیه اقتصادی طرح:
الف- سرمایهگذاری ثابت:
الف-1) زمین:
متراژ (متر مربع)
هزینه واحد (هزارریال)
هزینه کل (میلیون ریال)
-
-
-
الف-2) محوطهسازی:
ردیف
شرح
مقدار
هزینه واحد (هزار ریال)
هزینه کل (میلیون ریال)
فضای سبز مقابل درب ورودی میز و صندلی – دکوراسیون داخلی
50.000.000
جمع
50.000.000
الف-3) ساختمانها:
ردیف
شرح
مقدار
هزینه واحد (هزار ریال)
هزینه کل (میلیون ریال)
زیر زمین تجاری دارای لولهکشی آب و گاز
60 m2
200.000.000
جمع
200.000.000