لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 81
جدول چکیده نتایج طرح
ردیف
موضوعات
ردیف
موضوعات
1-1
مشخصه طرح
8-1
زمین و ساختمان ها
عنوان: طرح تولید میخ و میخ پرچ
مساحت زمین 2500
مترمربع
تعریف: میخ مفتولی میله ای است که یک سرآن هرمی شکل می باشد و سر دیگر آن پهن و چکش خوار و برای اتصالات قطعات به کار می رود
سطح زیربنای سالن تولید 200
مترمربع
محصولات جنبی
انبارها: 447
مترمربع
ظرفیت تولید: 680 تن در سال میخ
425 تن در سال میخ پرچ
9-1
سرمایه گذاری
2-1
فرآیند تولید
دارائیهای ثابت 6/1865753
هزار ریال و دلار
سرمایه در گردش 3/559502
هزار ریال و دلار
کل سرمایه گذاری 9/2425252
هزار ریال و دلار
مونتاژ پرداخت تولید ساقه کشش
سرمایه گذاری مجری
هزار ریال و دلار
وام بلندمدت 2/111452
هزار ریال و دلار
وام کوتاه مدت 8/447601
هزار ریال و دلار
3-1
شرایط عملیاتی
10-1
قیمت تمام شده
تعداد روز کاری:270 روز
کل هزینه های ثابت تولید:7/614376
هزار ریال و دلار
تعداد شیفت : یک
کل هزینه های متغیر تولید:4/3067011
هزار ریال و دلار
ساعت فعال روزانه : 8
4-1
درصد تامین مواد اولیه
قیمت تمام شده واحد هر یک از محصولات: 6/3120
داخلی: 100
خارجی : -
11-1
قسمت عمده فروشی: 4500 ریال بر حسب کیلوگرم
5-1
تعداد کارکنان
مدیریت یا مهندس: 2 نفر
12-1 شاخصهای اقتصادی
پرسنل تولیدی:4نفرتکنسین و20نفر کارگر
سود در ظرفیت نهایی: 4/1545654
هزار ریال
کل پرسنل واحد: 15 نفر
ارزش افزوده: 9/2148615
هزار ریال
6-1
تاسیسات زیربنایی
نقطه سربه سر تولید: 356264
کیلوگرم
توان برق: 300600 کیلو وات
سهم منابع داخلی
مقدار آب مصرفی روزانه:4461مترمکعب
دوره برگشت سرمایه: یک سال و 6 ماه
سوخت مصرفی روزانه:81000لیترگازوئیل
سرمایه گذاری سرانه: 70602
7-1
دستگاهها و تجهیزات خط تولید
بخش تامین داخلی:730650هزارریال
بخش ارزی
چکیده طرح های توجیهی تهیه کننده شرکت خدمات علمی و صنعتی خراسان تایید کننده
داده های ورودی تاریخ تاریخ
عنوان طرح تولید: گروه صنعت: صنایع
زیرگروه:
نوع تولیدات: کد طرح:
ردیف
تولیدات
مشخصات فنی
ظرفیت اسمی
قیمت عمده فروش (کیلو گرم)
مقدار
واحد
1
میخ
وزن 25 گرم
680
تن
4000
2
میخ و پرچ
محور پرچ 248 گرم
425
تن
5300
3
4
5
6
7
ترسیم فرآیند تولید:
مقدمه
ایجاد شناخت دقیق و جامع در حیطه تواناییهای فیزیکی و پتانسیل های مادی اعم از مواد اولیه محصولات تولیدی و سنجش قابلیتهای مصرفی آنها، مؤثری برای صنعتگران در برداشتن گامهای اولیه جهت انتخاب فرایند، برآوردهای فنی اعم از تجهیزات تولیدی، عوامل انسانی و ملزومات عمرانی و ترسیم روند مناسب تولید، می باشد که در این راستا با ارائه اطلاعات کلیدی در مورد بازار مصرف، میزان تقاضا و شاخصهای مالی متداول در بازار، انجام بررسیهای مختلف فنی و اقتصادی برای تعیین تکنولوژی، میزان سرمایه گذاری، نحوه دستیابی به مواد اولیه، کسب بازار فروش و سود عاید از طرح بنحو مطلوبی میسر گردیده و متعاقب آن جهت تداوم کار موفقیت آمیز واحد و دستیابی به امکانات مناسب برای بازگشت سرمایه در مدت کوتاه و متعارف و نیل به سایر شاخصهای ثبت، برنامه ریزی مناسبی را می توان ارائه نمود.
بررسی موارد مصرف، میزان نیاز، عرضه محصولات و قابلیت بازار برای جذب تولیدات، نقش اساسی در اتخاذ رویه مناسب اقتصادی در مطالعات امکان سنجی ایفا نموده از این رو در فصل حاضر به شرح و بررسی پیرامون شناسایی محصول از نظر عوامل مشخصه دخیل در دسته بندی کالا و استانداردهای شناخته شده و معتبر و وضعیت جذب بازار و عوامل مؤثر در قیمت محصول به اساس تحقیقات وسیع انجام شده از مراکز صنعتی